Послуги

ТОВ «ЄВРО МЕДТЕХСЕРВІС» (EURO MEDTECHSERVICE) надає послуги з професійного ремонту та технічного (сервісного) обслуговування медичних виробів та обладнання.

Основною спеціалізацією компанії є сервісне обслуговування ендоскопічного обладнання, в тому числі:

1Відеоендоскопи

2Жорсткі ендоскопи

3Відеопроцесори

4Джерела світла (освітлювачі)

5Відеокамери

6Аргоноплазмові коагулятори

7Інсуфлятори

8Аспіратори-іригатори

9Уропомпи

10Артропомпи

11Гістеропомпи

12Фіброендоскопи

13Лапароскопічні інструменти

14Електрокоагулятори

15Оптики (телескопи)

16Монітори

Здійснюємо сервісне обслуговування, поточний, гарантійний та післягарантійний ремонт, медичних виробів та обладнання всесвітньо відомих виробників, в тому числі:

Роботи виконуються професійними сервісними інженерами, які мають великий досвід та пройшли навчання у відомих світових виробників медичних виробів та обладнання, мають необхідні сертифікати та підтвердження компетенції.

ПЕРЕВАГИ НАШИХ ПОСЛУГ:

Професійні сервісні інженери

Досвід більше 13 років

Більше 3000 проведених ремонтів

Більше 700 постійних клієнтів по всій Україні

Гарантія на надані послуги (виконані роботи) з підвищеними гарантійними зобов’язаннями

Підмінний фонд

ДОДАТКОВІ ТА СУПУТНІ ПОСЛУГИ

Введення в експлуатацію медичних виробів або обладнання

Проведення технічної експертизи технічного стану медичного виробу або обладнання(оформлення акту з висновками спеціаліста)

Консультативна допомога відносно експлуатації та обслуговування медичного обладнання

Проведення виїзного навчання медичного та технічного персоналу з експлуатації та обслуговування медичного обладнання

ЦІНИ

Ціни на послуги залежать від складності та характеру ремонту і погоджуються в кожному окремому випадку

ПОРЯОК НАДАННЯ ПОСЛУГ З СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ:

  • Медичний виріб (обладнання) передається до сервісного центру на попередній технічний огляд, про що складається відповідний документ (в тому числі в електронній формі).
  • Передача та повернення медичного обладнання можуть здійснюватися за допомогою доставки кур’єрських служб (Нова Пошта, UPS, DHL).
  • За окремою домовленістю з клієнтом ми можемо здійснити доставку медичного обладнання до сервісного центру своїми силами. 
  • Сервісні інженери проводять технічний огляд та тестування всіх параметрів медичного обладнанн) (в тому числі може перевірятися стан зовнішньої оболонки, стан оптики, механізмів (тросів), герметичність (стан клапанів, виявлення протікання), стан електричних мікросхем тощо).
  • При проведенні огляду здійснюється повна базова перевірка обладнання, а не тільки перевірка тих дефектів, які зазначить клієнт при оформленні замовлення.

Такий порядок встновлений для уникнення та попередження можливих пошкоджень обладнання в процесі проведення сервісного обслуговування.

  • Після проведення огляду обладнання спеціаліст складає документ про виявлені дефекти з кошторисом**, де вказуються ціни на ремонтні роботи та запасні частини, які замінюються.
  • Документ про виявлені дефекти з попереднім кошторисом надаються клієнту для погодження.
  • Після отримання від клієнта погодження усіх умов та кошторису оформлюються  документи для надання послуг (рахунок, договір), які надаються клієнту на погодження та підписання.
  • Надання послуг (виконання робіт) починається виключно з моменту отримання підписаного клієнтом оригіналу відповідного документу (акту приймання-передачі або документу про дефекти або договору). 

Зазначені документи можуть направлятися по електронній пошті в формі сканованої копії документу з підписом клієнта***.

  • Після закінчення сервісного обслуговування обладнання передається клієнту виключно після здійснення оплати наданих послуг, якщо інше не буде окремо погоджено між сторонами та оформлено відповідним документом (актом).

Примітки:

*обладнання надається на підміну в тимчасове користування виключно при наявності вільних одиниць обладнання обмінного фонду.

**кошторис є попереднім і ціна на послуги може змінюватися в процесі їх надання та виконання робіт, що вобов’язковому порядку погоджується з клієнтом.

***направлення клієнтом підписаного договору, акта або іншого відповідного документа в сканованій копії, вважається акцептуванням оферти виконавця про укладення договору про надання послуг.

****послуги надаються згідно затверджених виконавцем правил надання послуг, які окремо розміщені на даному сайті.